ponedeljek, 10. december 2007

Vsega po malem -----------> normalno če sm pa mala;)

Je ponedeljek, jaz pa gledam skozi okno in razmisljam o tekočih zadevah. Prvo mi pade na misel, da bi nekam odšla, nekam daleč, kjer so dolge peščene plaže, žgoče sonce, osebki moškega spola v kopalkah in kjer predvsem ni skrbi. Ne vem, če tako mesto sploh obstaja, ampak vredno je mojega razmišlanja. Sj ne, da bi se jst slučajno naveličala Brestanice in Brežic, ampak dovolj imam svojega jadnega vsakdanjika. Čist vsak dan je enak ostalim. Vsako jutro me zbudi ista pesem na telefonu, vsak dan grem v šolo po isti poti in tam srečuje iste face. Nekaterih se seveda razveselim bolj, drugih spet manj. Potem domov, kosilo, učenje, violina /plesne/ kake druge vaje, zvečer komp in to je to. Bedno ne? No in pol človek naj bo srečen. Eh vglavnem najbolš, da napakiram potovalko pa jo pičim na lepše;)

Zaenkrat smo končal s predstavami z zloglasno Lizistrato. Morem priznat, da sm kar mal žalostna, če je vsega skupi že konec, saj sem se s celotno ekipo super ujela in spoznala kar nekaj super oseb:)

V šoli mi je mal padla motivacija + plus tega me je dans v slabo voljo spravla še ta bedna matematka. Mah ne bom pisala o šoli, ker nočem bit še pred kompom zbedirana. Torej bit če bolje;)

Spet sem bolana. Občasno kašlam, sem brez glasa, kiham vgavnem pa si pojem pozitivno Sarino himno:" Prijazen do želodca, prijazen do srca, vitamina C veliko ima!":) Pa nj še kdo reče, da reklame ne vplivajo na ljudi..

Zdj pa še mal resnosti:
Ljudje prihajojo in odhajajo v moje živlejnje in le redko kdo se v njem naseli. Nekateri pridejo le na bežen obisk, nekatareri pridejo za kratek čas a pustijo močen pečat, nekateri si prilastijo košček srca in ga zdrobijo na koščke, nekateri pa živijo ob tebi celo življenje in so ob tebi ko jih zares potrebuješ.
Torej: Zakaj si prišel v moje življenje, ga postavil na glavo, sedaj pa odšel??? Mah čudna so ta človeška bitja:)


Ta post je spet kr neki:( mah ni idej, ni volje, ni časa in inspiracije, vglavnem v mojem življenje vlada hudo pomankanje tistih psihičnih dobrin.

bay ^^ do pisanja;)

13 komentarjev:

Vid. pravi ...

jebat ga.... mala si :D

am ne, hotu sm rečt, da se to dogaja tud men v tem trenutku, tak čudn nesmisel življenja in nezavednost obstoja...
živeti, živeti je smisel človeka - Srečko Kosovel :) pa si razlož kak si hočeš ;)

Anonimni pravi ...

uživaj življenje *insert smiley here*
ni važna šola...ni važno razočaranje.
sam naprej treba gledat..optimistično

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Živeti, živeti je smisel človeka
->lepo povedano ampk živeti je na nek način tt trpeti..=S

Vid. pravi ...

bor :O ali je to bor :O bor to si ti :O kdo drug je vendar sova, ki inserta smajlija :O

am ja klara, razlož si kakor hočeš. moja interpretacija: živeti je edini smisel človeka, živimo, le za to, da kaj ? Živimo?
vidiš... lahk pa čist drugač razumeš :)

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

hja lah si na različne načine razlagaš to. Živeti je človekovo poslanstvo, zato živi:) sicer pa Srečko Kosevelov je itq car, on že ve;)
Vido jst bi na tvojem mestu zdj na moč živela;)

SOVA oo = bor??daaaa ( vpliv Seunce?

Anonimni pravi ...

jebena meglica :o
intelektualci ? oh noes.
Smisel življenja je ležanje na plaži (ni napisu Kosovel sam še zmeri je najbližje resnici?)

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Ja sj živimo zato ker je tle smisel..res je, da vsak vzema po svoje..js vzemam to kot nekaj kar je samoumevnega, pozitivno pač živeti, tak ko si napisu..ampk kljub temu živeti spada pa tut trpeti..vse ni lepo ampk živeti mormo pozitivno!!=P
uff sm ratala kr preveč optimist=D

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

hehe Bor(angel??:), dans tut še meglica tam pr vas, kr nad Brestanco je tut neki vse v megli;)

Smisel življenja je sedeti v jazzu, z možgani na off in s Klaro na straži;)

Klara postaja optimistka:o
waaaa čudeži se dogajajo:)

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Hehe..dogaja se po enem letu pa še to verjem d je sam trenutno..
Js tvoj stražar??Ja glede na tvoje današnje obnašanje b mogle bit že tepene:P

Anonimni pravi ...

*pretepe vse* ^_^
um ja meglica še kr...pomoje bo trajala še ene 2 noči :D pa itak: angel ftw!
čivava rox

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Zaka b nas pa zj tepu a??

Vid. pravi ...

nabaute si nek IM program :) jst sam kosovela citiram, interpretirite si ga sami...

Sunshine pravi ...

ijoooj:Dprijazen do želodca,prijazen do srca,vitamina c velikoo imaaa:D
ah..ninči...Don't know much about geography,don't know much trigonometry-But I do know that I love you,and I know that if you love me, too,what a wonderful world this would be;);););)BE GOOD;)