ponedeljek, 26. november 2007

Konec ali nov začetek??

Ste se že kdaj počutili zmedeno, veselo in hkrati ljubosumno. Če ne, naj vam povem, da je to nadvse zanimivo stanje, ki ga ne nek način doživljam jaz. Zmedeno ker me je zmedla ena oseba, veselo ker sem srečna in ljubosumno, ker sem ljubosumna na eno osebo:).Morda navzven vedno zgledam nasmejana, vesela in polna energija, a pod mano se skriva še ena plast. Tista je drugačna, temnejša in pravi kontrast zunanji. Tako je vrjetno pri vseh ljudeh, a vendar je pri enih opazna bolj, pri drugih spet manj. Ljudje me predvsem poznajo po pozitivni energiji, ki jo oddajam in si me vedno predstavljajo kot nasmejano in srečno. Le tisti, ki me boljo poznajo vedo, da temu vedno ni tako. Le tisti poznajo mojo temnejšo stran osebnosti in le tisti so moji pravi prijatelji. Človek se ne more cel čas smejati, prav tako pa ne more ves čas točiti solz. Včasih me spravi v smeh že sms, s prijetno vsebino, včasih pa si morajo prijatelji vzeti več časa in se z mano pogovoriti, mi svetovati in izreči kako spodbudno besedo. A vsi smo le ljudje in ljudje delamo napake iz dneva v dan. Imamo pa tudi sposobnost odpuščanja in novega začetka. A kako začeti znova, če še stare zgodbe nisi popolnoma zaključil in ji prišel do dna?? Ko si preprosto vpet med dva svetova, dva bregova in ne veš katero pot bi ubral. Si izbral pravo, ali boš zopet stopil na majava tla in se ti bo cel svet zrušil. Ali to pomeni, da se moramo vse svoje življenje strogo držati svoje poti in nikoli narediti niti malega drobcenega ovinka?? NE, življenje je namenjeno da včasih tvegamo, izberemo pot, ki jo želi naše srce in se pri tem ne oziramo na druge.Torej, bom začela znova, obrnila bom listek v svoji še ne popisani knjigi. Ne vem, kako bo zgledal ta nov začetek, a počasi imam dovolj vsega kar se je v moji glavi kopičilo 10 mesecev. Bilo je preveč solz, preveč dni slabe volje in nepotrebnih skrbi. Ju3 je nov dan, torej nov začetek, boljši, srečnejši in predvsem upam da se mi bo uresničila tista drobna želja in naredila moje življenje popolno.

14 komentarjev:

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Ja.Sam me poznamo temne plati naju. Včasih celo pretemne..
Bv d š ekj pišem k sm FuL negativno sprana tk d Adios**Noč!

lisac pravi ...

vragec :D

mouna pravi ...

ooo dobr tole napisan.. in, ja zelo znano.. skor d ni čustva, k ga neb poznala-nažalost.. to je zajebana situacija.. ampk naibol pr celm postu mi je ušeč zaklučk! zakai? ker je pozitiven! :) ker se ne konča s željo po smrti ampak po novih začetkih.. pa vso srečo :) see ya.. papa

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

jp klarchy mi2 mamo posebne "temne" plati;)

Lisac jst sm največji angelček na celem svetu!!

Mouna ma normalno, da smo pozitivni... če si že na začetku začetka zbediran ne moreš pol pričakovat srečne prihodnosti.

ŁiTTŁE STAR pravi ...

HaHa..Kje si pa ta vic slišala?
Angelček z rožički pa repom pa drži! Kot pribito!;P

lisac pravi ...

to klara :D
ja dobr vic nina :P hah

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Toooo..mi2 že vema!!Nina kr posluš naju!=P

I am just me. pravi ...

wowooow ti pa lpo izpoveduješ svoja čustva..vsem vam to uspeva..jst pa k treba neki napisat mi neeee gre..
drgač ja tale čustva so res vsem znana ;)

Nastja pravi ...

če ne raszkiraš ne profitiraš pravjo:)
tko, da treba je tvegat..sicr pa na svojih napakah se učimo:)

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

hja ka pa vidva veta:) jst sm angelček z lepimi krilci, s katerimi včasih poletim:)

Erika hvala;) sicer pa sj tut ti lepo pišeš

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Ja ja..te odnese daleč v tvoj svet in pol ne slišiš prou nobega.In pol ti men d nisi zmedena?? Ah, kje pa!

Tomi Kostevc pravi ...

Nina, lep post;)
berem, berem... ok, vidim da ni vse tako v redu, kakor tvoj nasmeh govori. Opazil pa sem, da omenjaš ZADNJIH 10 MESECEV, in me zanima:
Kaj se je zgodilo, kaj je bil tisti trenutek, ki ti je življenje spremenil pred 10. meseci?
Lp, Tomi

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

Takrat me je zadelo tisto čustvo in mi zmešalo glavo in razum;) sj mislim da razumeš tomi;)

Tomi Kostevc pravi ...

razumem... ;)