sobota, 24. november 2007

O zaposlenosti, alkoholu, moških ........................

Waaa ne morm vrjet, da sm se po krajši pauzi bloganja spravla napisat nov post:)
Velikokrat sem ga že hotla napisat, pa sem ga vedno zbisala, ker enostavno tut men, k nikoli nisem tiho, zmanjka idej za pisanje:) Čudeži se dogajajo:P

V zadnjem času se dogaja marsikaj. Skoz sem na polno zaposlena in letam iz enih vaj na druge. Konec novebra in decembra bosta precej pestra, ker bom imela 15 nastopov. Antično dramo Lizistrata, katero se boste ogledal tut vi, dragi gimnazijci. Po moje zna bit zanimivo...upajmo da nam uspe in da na koncu ostanem oblečena:)...Potem imam z violino v Cankarjevem domu koncert in pa seveda v Kulturnem domu Krškem...s plesno skupino Hot Ladies bom mela pa tut 6 nastopov vsepovsod po Posavju:) aaa še kj? seveda:...22.12 pa pripravljamo dsp-jevci literarni večer, kar mi vzame tut precej časa:) Ampak vse to je super...ker uživam, v tem kar delam, se zraven nasmejim, spoznavam nove ljudi...skratka mam se fain:)

Danes zvečer sem se odpravla v edino " normalno" gostilno v Brestanico. Kar nekaj vikendov sem že obljubljala sošoloki, ki dela tam kot natakarica, da ji bom prišla delat družbo. No in danes se je to res zgodilo. Ni trajalo dolgo, ker sem bila naravnost šokirana...Se še sprašujete zakaj????
S kakavom sem se spravila za šank, klepetala s frendi in predvsem opazovala ljudi. Res je, da v to gostilno prihajo ljudje takšni in drugačni. V osnovi me to niti ne zanima in jih sploh ne opazim oz. se s tem ne obremenjujem, a danes mi ni dalo miru in ravno dovolj slabo sem bila, da sem jih opazovala. V gostilno je pršl velikoooo moških in le nekaj žensk. Večinoma moškihje bilo že nekoliko okajenih od vseh alkoholnih hlapov. V sebe so zlivali abnormalne količine alkohola, komirali za šankom, se znašal nad mojo ubogo pridno sošolko in povrh vsega še težiil men:S hjooooo sovražim pijane moške!!!!!!!!!!!Res nw nooo, ka ljudje vidjo v tem, da se ga napijejo do kraja in delajo stvari, ki puščajo posledice. Ko je človek v takem stanju, da se ne zaveda kje je je zmožen početi marsikaj, saj je takrat človek zmožen vsega. In potem se mi ljubi Slovenčki sprašujemo zakaj je toliko prometnih nesreč, samomorov in kriminala. Odgovor imamo na dlani... Ljudje se ga napijejo, potem pa popolnoma pijani sedejo za volan in s tem ogrožajo življenja sebe, nenazadje pa tudi drugih udeležencev v prometu. Nočem jst nč pametvat tuki in nimam nč proti, če kdo spije malo, za boljšo voljo in pogum..ampak vse ima svoje meje. Mejo med katero je tanka črta pa vendarle obstaja. Od zdaj naprej, bom zagotovo bolj spoštovala poklic natakaric, ki morajo vse to prenašati, sj šele tako opaziš, kako so pijani moški ogabna bitja in tut punce k se vesjo po njih niso popolnoma nič boljše. Skratka, to me je dans kr tko mal razjezilo in bi blo prov zanimivo tko enkrat opazovat cel večer, se jim smejat in opazovat delovanje alkohola in kaj vse naredi s temi neumnimi moškimi, ki bodo svoje življenje preždeli za šankom, namesto, da bi ga izkoristili in počeli kar koristnega..MOŠKI PAČ:)

hja to bi blo to:)..kr neki spet..ma dobro post pa je..:)

p.s: Postrigla sem se:Phehe Nekateri pravjo da zgledam še mlajša, drugi da starejša..jst se vsekakor strinjam s slednjimi, vi pa presodite sami:)

bye-bye***

10 komentarjev:

123456 pravi ...

Em, si že bla kdaj pjana? Če nisi, težko komentiraš karkol. Če si, pol se mi zdi da blazno zgrešeno gledaš na use skp. Niso sam naliti ljudje tisti k delajo samomore, povzročajo prometne nesreče in kriminal. Za dve od teh treh stvari more bit GLOBOKO v človeku neki narobe. Najverjetnej se je use začelo v otroštvu, da je prpelal do tega.
In ljudje (ne sam moški, tud ženske) znajo bit blazno nesramni in tečni tud ko so trezni. Za šankom, ja. Podnevi tud.
Drgač je pa splošno znano, da so naliti ljudje treznim tečni. In obratno. Tko da, brez veze se karkol okol tega trudit.

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

Luss nisem rekla, da sam pijani ljudje delajo samomore, kriminal in prometne nesreče, dejstvo pa je, da je alkohol velik povzročitev le teh,torej kje je tukaj smisel nalivanja,če vsaj jst ne vidim da prinaša karkoli pozitivnega.Glede zadnjega odstavka ti dam pa popolnoma prov.

mouna pravi ...

wiiiii nou post.. ja eni se res grozn obnašajo ku kei preweč spijejo.. ka drgač je pa ta sošolka sabina? še zmeri dela pr alegrot? ait fsm

ŁiTTŁE STAR pravi ...

HeHe.Punčka Moia MaLa->mLajša zgLedaš!!100%

O alkoholu pa veš d nimam pozitivnega mnenja.Nej pijejo če hočjo, na svojo odgovorsnost v MEJAH NORMALE!!! Sicr pa tak ko js mam rada, da mi ostali ne težijo kaj je prou in kaj ne, tak tt js ne bom nobenem solila glavo. Vsak dela tak kot hoče!

(s)Mejte se**

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

hja mouna konč mi uspelo spet neki napisat;)...sicer pa ja to je Sabina in še vedno dela tam ja;)

Neč Klari vrjet...jst zgledam starejša in pika;)

SiMoNčK pravi ...

starejša al pa mlajša gor al pa dol...ful ti paše drgač=)fsm*

ŁiTTŁE STAR pravi ...

MlajŠa jeeeeee!!!!!!!!!Muahahaha<3

lisac pravi ...

se strinjam s tabo luss. res je teško komentirat če nisi bla pijana in tud okul tega da so nekateri ljudje tečni ko so trezni, sam dejstvo je da so pijani ljudje bul tečni kot trezni. pa tud je res da pijani ljudje povzročijo več nesreč kot trezni
zadn odstavk si pa zakon napisala :)

se strinjam s tabo klara :) res zgleda mlajša :D

123456 pravi ...

Kriminal pa samomore ne morš dajat v isti predal kt prometne nesreče.
Pitje alkohola zahteva od konzumiterja velik pameti. Na žalost je eni ne premorejo, al pa drugi najebejo zarad tega. Zna met alko dobre lastnosti, sam k so na žalost v velki manjšini v primerjavi z negativnimi.
Torej, ni kriv alkohol. Kriv je tist k nima pameti da bi vedu kaj je prou kaj pa ne.

ŁiTTŁE STAR pravi ...

To Lisac!! Ma sj js vem ka govorim!!=P