ponedeljek, 12. november 2007

Bolezen 3. tisočletja...


Že kr neki dni hočem neki napisat post, pa nw, nimam prave inspiracije, volje, ideje, spoznala sem kdo so vse moji bralci bloga in vse teme so že v večini pisane na drugih blogih. Morda razmišljam, da bi si vzela kratko pavzo z bloganjem in se raje posvetila šoli, ki me nujno potrebuje.
Vseeno pa dans sledi post, k sm ga hotla že pred kratkim objavt, pa zaradi pomanjkanje volje ni prišel na vrsto:)

Torej: Ljudje živimo v modernem svetu, polnem pasti, težav in problemov in da bi bilo življenje še težje, si ga zakompliciramo mi - osebki tega svet. Se še vprašate zakaj? Ker se preprosto peveč obremenjujemo s to bedno šolo, popolnostjo in seveda še s kupom brezveznarij. Je vredno? Seveda bi se dalo o teji temi veliko razglabljati...a danes bi se posvetila tisti ki se me nekako najbolj dotika....to je z eno besedo ANOREKSIJA. Na srečo nisem sama podlelgla tej brezveznariji, kljub temu, da me je že sumilo kar precej zdravnikov in sem dala skozi tut kar nekaj pregledov. Dotaknilo se me je na tak način, da poznam preveč oseb, ki za tem trpijo, pa se tega pravzaprav dobro ne zavedajo. Torej ta post namenjam dvema osebcama, ki mi pomenita OGROMNO in ju nikoli na svetu ne želim izgubiti.
Ljudje (s tem mislim predvsem žensko polovico) strmimo k popolnosti, k nečem nepopisljivem, k idealom življenja. Seveda se vsi dobro zavedamo, da se vse skupaj začne le s preprostim hujšanjem, nadaljuje pa se v obsedenost, bolezen, ki pušča trajne posledice vse življenje in lahko celo tirja življenje. Za, to se ponavadi odločajo najstnice, ki se v svojem ogledalu vidijo debele, pa čeprav od njih ostajala le še drobna palčka kosti. A kaj, ko se trmastim deklotom v njihove glave popolnoma nič ne da vbiti. Ko sem bila v Mariboru sem srečala anoreksično punco, ki se že uspešno zdravi. Vas zanima kakšna je na pogled? Od nje je dobesedno ostala koža in kup kosti, je sključena, njene noge merijo zobotrebec in pol, hodi na birglah, je skorajda brez las in njeno telo je popolnoma izčrpano. Sepravi je daleč od nekega ideala lepote, ki ga je iskala. S tem dejanjem si je uničila življenje, si ga spremenila in to dejanje jo bo večno zaznamovalo. Na vso srečo, je še prav čas poiskala pomoč, saj bi te neumno hujšanje lahko vodilo v smrt.
Dobro ne bom več nakladala o tem, ker vem da ste kar precej seznanjeni s tem. Vam pa polagam na srce da 3 krat premisliti, ko začenjate shujšanjem in odrekanjem hrane. Sama sem mnenja, da je bolje kakšen kilogramček preveč, kot pa premalo. Sicer pa mislim, da mi to pritrdi tudi večina fantov, saj tudi oni nimajo interesa objemati kosti,kože in izčrpanega telesa.
TOREJ DEKLETA PAMET V GLAVO:)

baii bai**

39 komentarjev:

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Krneky.Brez komentarja! Sicer smo pa to debato že dale čez**

lisac pravi ...

nina fuuul dobr blog:D Živa resnica!

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

little star mislim da maš ti tuki kj za komentirat:)
lisac hvala:)hehe

Hana pravi ...

Ninca super si tole napisala! :)

Hjao Klarch, sej sm vedla da boš neki tagga napisala.. Jao jao. Teb nč ne pride do živga. Trmasta da ni kej! :P

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Pa za komentirat bi blo in za skregat..HeHe.xD
Ei vete ka Ninch in Hanchek..te so presuhe..js pa niti suha nism tk d pšššššššt!!**

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

Klara zdj te mam pa dost;)Ti očitno zelo slabo vidiš samo sebe in si nujno nabavi špegle z večjo dioptrijo povrh vsega pa obišči še kakšnega psihijatra...moja mala bobi palčka pazi se, da ne zabredeš kam sj veš kakšne so posledice...:Srtm**

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Prosim te lepo no! Te punce ne jejo nč..js pa jem..PREVEEEEEČ!!Je tak??Tk d sam tiho bot..dokŁer bom js na čokoladi men ne bo hudga..Je tak ne?? No zj pa ne morš nč več rečt zto pššššššt! ;P *rtm*

кαтє●● pravi ...

ej prau smiljo se mi ... =( sam so si sami krive če tko pogledaš :s sam ko enkrat zabredeš u tako stvar --> ne živiš več dolg :s

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

Klara veš da jst vedno kj rečem in nikol ne morm bit tih tk da...:)
Oh saj res, ti poješ ogromno na dan..eno jabolko, eno vročo čokolado pa jogurt :)jupi kaka prehrana...
sicer pa čokolada ni hrana ampak bolje, da temu rečemo razvada tko da tiho:P:=)

Kate prov maš...zato pa jim je treba pomagat:)

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Dj nehi tmala!! Ni res..kosilo jem tut..jo ka vas bom js vse nekam poslala!! :@ pšššššššššššt

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

hehe no no tavlka ka se pa jeziš;) kam nas boš poslala??:) ej komi čakam:P pa sj veš no jst te mam rada,ni važno kaka si, sam želim te met ob seb cel življnje, zato pa me skrbi..:)

ŁiTTŁE STAR pravi ...

BlaBlaBla..če bote bli tečni vas bom vse nekam poslala..morm se še odločt kam..zbiram destinacije tko s tropskim podnebjem..**

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

Mi nismo tečni, mi smo realisti:)
Sicer pa to, da bi me kam poslala jst sm za:) Lah nas tut na smučanje pošleš al pa nw..:) dj pejd še ti zravn:PxD

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Ne pa ne grem k si nesramna!! ;P.ŁOŁ
Realisti ja..HeHe, js pa nasmejan pesimist.xD

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

jst nisem nesramna:) ...jst sm prikupno prijazno nesramna:P
pa bolš je kadar si sam nasmejana optimistka:P

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Js nisem optimistka..lah sm pa nasmejana pesimistka in vem ja d sm takrat vredu.xD**

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

no za preživet s to nasmejano pesimstko je;) sam se bojim posledic:)

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Ti se nč bat..**<3

Vid. pravi ...

pa ka čete da jst začnem pisat?
lej, klara da nekdo neki takga načne rabi nek razlog... torej, če ne bi blo res nina tega ne bi pisala... predstavli si da jst napišem temo, da se mi marsel zdi ful podobn bankovcu za 500 tolarjou... rabu bi nek razlog - no tle se stvar zajebe :) nimam ga... tak, da jst se tle ne vmešavam, sam glede na to da je tvoja best frendica (al pa tam nekje blizu) ti nina sam dobr misli, zdej jo pa začni poslušat če misliš, pa da ne slišim več kej v tem smislu: js pa jem..PREVEEEEEČ!!

smo se razumel? hvala, smo se...

aja lisac dej še men kej napiš!

Hana pravi ...

Ej Ninca.. veš kaj predlagam? Da mamo Klarchiko (vsaj) en dan pod burnim očesom. Od jutra do večera. In jo nafilamo tko, da bo za en mesc dobra. Pol čez en mesc pa ponovimo. ;) :D

Ne sej ne, to je bil hec.
Miška z imenom Klara, ne se zajebavat, resno ti pravim! Morš jest zdej, ko še rasteš pa se razvijaš.
Sploh pa.. hujšanje.. dej se poglej no, kam boš pa še shujšala? V kosti se baje ne da več shujšat tak da se zaman trudiš. ;)
Jedi miška, da rasteš. :)

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

hja hanchy pa vido lepo da sta mi pritrdila in da vse to opazte tut vi:)
Vidiš Klara mi že vemo:)ti nas posluši pa bo...
hančica jst jo mam pod budnim očesom skoz:)..samo trmasti vodnarki se neč ne da dopovedat:)jebiga bo treba kak ukrep nardit:)

sicer pa vido,lisčka sam posebnim ljudem komentira tk da..;)

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Khm.Dobr d mi net s5 dela d se lah branim!!

Vido: Sj sm ti dokazala da jem ne?? No pol pa tiho!! Razumel smo se napol=P..Aja pa glede preveč je pa čist res!!

Ja ja Hanch..sam js sm zloooo ampk res zlooo trmasta pr teh zadevah tk d me ne b mogle kr filat.xD

Zakaj pa mene noben ne brani??:(

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

waaaam klara čestitam za danes: ena čokolada pa ena vroča čokolada:)vsaka ti čast...:P
Sicer pa zaka te noben ne brani----> ker ne delaš prov in ker se ne upajo uporekati moji veličini:)

lisac pravi ...

dej klara raj si sestav kak meni ka boš ta dan pojedla in se tega držiš.
primer: zajtrk- jabolko
malica- sendwič pri vikiju al pa rogličk, krof ...)
kosilo-
.
.
.
lej res ti tlele sam čemo pomagat. lej če ti vsi trdimo isto stvar (večina proti eni osebi) potem se probi urazumet pa upoštevat naša mnenja.

ŁiTTŁE STAR pravi ...

BleBleBle..
Nočem vas poslušaaaat!!!!:(:(:(:(:(:(:(:(:(:
Zakaj ne prvošte osebi, da je suha???? :o

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

jooo kam smo mi zabredli:(
očitno je brezveze zgubljati besede in se sprijaznit z dejstvom. Glede tega, da ti ne privoščim pa se hudo motiš draga moja...saj ni lepšga če si ti srečna pa nasmejana:)

Tomi Kostevc pravi ...

Ne nina, ne se sprijaznit z dejstvom, in pustit stvar svojo pot.
Ti si mogoče edina ki jo lahko spametuješ. Enkrat ti bo hvaležna. Trenutno pa pač odbija vsakega ki ji hoče kakorkoli pomagat!
NINA KEEP ON WORKIG GOOD JOB;)

Drax pravi ...

ne da se mi brat vseh komentarev, k vem da so vsi po istem kopitu

K: nisem... preveč.... hehe... rtm
N: ja pa ja.... premal... rtmf...

tko da bi sam reku

Klara, če vis tko rečejo, neki že je na tem. Ne rečem da si bolana, ampak si pa presuha. Pa kile res nimajo veze z debelostjo, ok majo sam pri teb ne. Ne smeš si posatvit meje v kilah. Če maš mal trebuščka, pač mal drugal ješ.
AMPAK JEŠ!!!

Tko da... tako kot pravi zaden savek.
PUNCE, PAMET V ROKE...

Sej res; full dober post, lep blog, ful te pogrešam, blablabla, itd.
Se strinjam s tabo...

Drax pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Vid. pravi ...

ja rtmff** mwa drax :D

Drax pravi ...

jao cel wikend te ne bom vidu
aaaa
MWAMWAMWA

p.s.: kam greš jutr

p.s.2: kam greš v nedeljo

p.s.3: kam greš v pondelk, aja sej je šola
BLOND
jao
rtm

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Ninch: Vem da me rada vidiš nasmejano. Ampak to ne bom dokler ne bom zadovolna sama s sabo=P

Dj Thomson: Nimam komentarja!

Drax: Sj sm ti vse že povedla!

Jaa pogrešam waaaaaassss!!!RVMF****mwa*mwa*mwa

ŁoŁ

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

Tomi: morda maš prov, ampak vsega tega maš enkrat dost. Sicer pa je že dost stara, da ve, da ne dela prov in je sama odgovorna za svoje življenje.

Drax pa Vido: jst vaju tut pogrešam aja Klara tebe tut:) dj vido komi čakam da te vidt dans:Phehe

lubčka***vsem trem:P:P

ŁiTTŁE STAR pravi ...

To Nina! Vidiš! Me že braniš=P Jupiiiiiiiii**

Tomi Kostevc pravi ...

Ja klara ne moreš met komentarja, ker me ne moreš negirat:)
In klara nina te NE brani! nina obupuje nad tabo...

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Ne, me brani ker mi je rekla!

Glede negacije pa lah sam ne morm tle..bolš je u živo..

mouna pravi ...

joj, sam ne ubopawat, tk s enikamor ne pride.. probleme treba rešwat-kakršne koli že pač.. aja, nina jst obupno čakam nou post :) hočm nou post :) fsm**

Anonimni pravi ...

wuhu kere pičke

madebyroby pravi ...

zlo dobr prspeuk