torek, 11. september 2007

Ali smo osebe ženskega spola res kokoši???


jp.... to se mi danes plete po glavi. Ne vem zakaj, ne vem kako, ampak se vsak dan bol sprašujem če res nimamo ženske kakih potomcev perjadi:) Mogoč se vam zdi mal čuden, da se tak menim okol ženskega spola, sam zadnji moji dogodki pričajo o tem..... Danes recimo, smo s Kuro št. 2 vletele v kabinet slovke k sestanku za neke krožke, k sploh nismo vedne zaka se gre in tam stale in se sprašvale ka delamo tam. Očitno smo zgrešile datum sestanka oz. kabinet:) ja obkrožence so včas tut koristna stvar:) Drgač pa ja zdj pač hodmo k enem krožku - beseda je ključ do srce- k vbistvu nw točn ka se bo delal, ampak jebiga če sm si zakuhala to juho jo bom pa še pojedla:)... Nasledn dogodek se je zgodil ko gremo 3 kure v učilnco, se sprašujemo kje so ostali predragi sošolci in po zvonenju ugotovimo da smo sam za eno nadstropje zgrešile učilnco ( tut najbolšim se zgodi:)... nadaljevanje dneva še bolše.... polije se mi sok po torbi in mi zmoči nove lepe zvezke in učbenike... Zakaj se to dogaja men?? Vedno sm jst tista, k blekne brezveznarijo, zgubim orientacijo, padem, se polijem, zganjam neumnosti...... ja to sm pač jst:) Prej ko se človk sprijazne s tem... lepšje je življenje:) drgač pa zaenkrat ni v mojem lifu še nč novga... ampak mogoč me pa že ju3 čaka presenečeneje:D še to bi rada povedala... 2.c ste legende:) mi že vemo zakaj.lol

p.s: nadaljevanje dneva raj ne pišem kr ...... no ja sm pač kura:)

6 komentarjev:

Vid. pravi ...

ja

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

uffff kak izčrpen komentar vido:) ka pa če ste tut moški kokoši oz. ne vi ste petelini:P

Eagle pravi ...

No če smo moški res petelini potem mi pa povej a si kdaj vidla povozenega Petelina?
Kaj pa kokoš?:P
Tak da odgovor je sinhroniziran z Vidovim;)
*Hint=začne se z D" :D

Vid. pravi ...

dej preved ji kaj hint pomeni, ženska je pa ne vem če bo zgruntala :P

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Kak sta kruta..boga Ninch<3Čist sta se nate spraula..sicr pa sj veš..obstajajo slovarji pa poglej(js sm xD).ŁoŁ

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

hjoooo sam noo ženske smo taglavne na tem svetu vi pa tkole z nami...:)pa sm že vidla povoženga petelina:D... ženske smo tut inteligentne veš, sam da navadni moški, kot sta vidva tega ne zaznajo:)hvala klarcy:D