četrtek, 13. september 2007

LEGENDE:)

Ta post bo za razliko od drugih čist kratki:)

2.C ma pa novga razrednika...

KUZMINA:)xD!!!!!


ZDJ BOMO PA NAJBOL ŠPORTN RAZRED NA ŠOLI:D



fain se mejte**čaw

p.s: A nudi kdo inštrukcije za matematko - geometrijo???:D mora met močne živce, obvladat matematko, rad more met puding, pa veliiiiik cajta:) pište zaintereserani:):D

11 komentarjev:

Vid. pravi ...

ja jst izpolnjujem vse pogoje, sam ne nudim inštrukcij :P
drgač pa... legende še vedno niste, ne se tolažit :) mate pa ql razrednika :)

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

eh pol jebiga:) morm se tolažt no....vsaj neki dobrga se je zgodil:) drgač pa razrednik je car:D nč me ne uči tk da bom zlooooo v kontaktu z njim:P

Drax pravi ...

ok to mi boš razložla na msn-ju kaj je blo
drugač mam pa rad puding ja...
inštrikcije pa pač stanejo...
živci, glede na to da si blond...
matematika, najmanjši problem...

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

hehe drax nw al maš okvaro oči al pa si predstavlaš...ampak jst nism blond:) tut v možganih mi gre na bolš:P drgač pa nw no inštrukcije bi ble lah tut zastojn....:D

Vid. pravi ...

am... ni vse vizualno, ti si tipična podkožna blondinka

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

ne pa nism:) jst sm sam tipična ženska kot smo jo definiral pr psihologiji - brez orientacije, preveč gooobčna, čustvena....:) sploh nw po čem sklepaš to mojo podkožno blondinost?...tole mi morš obrazlošt:P

ŁiTTŁE STAR pravi ...

HaHaHa Tmala..kje s pa ta vic prebrala? Tep u možganih ne gre nč na bolš.. PREVERJENO!!! Itq sm skoz s tabo in verjem d b opazla razliko..sicr pa glede na to , da smo skoz skupi se to ne more nč pobolšat.xD**<3

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

hehe little star...zlooo spodbudne besede prjatlce morm priznat:D....sicer pa mislim da vem od ktere sm se nalezla tele blondninosti xD..

Drax pravi ...

2 besedi
vid ma prov:D

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Oprosti Drax..ampk kuk so mene učil so to 3besede??!! xD.ŁoŁ
Sam res NiNch..le ktera je taka podkožna blondinka??

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

hehe drax:) in ti pol obvladaš matematko xD...drgač pa me2 z Klarchy ziher nismo podkožne blondinke....sj nism blond pod kožo noo..:)