četrtek, 27. september 2007

velik vsega...:D

Teji dnevi pa mi zdj res hitr bežijo. Ne morm vrjet da je dans že četrtek zvečer in da je ju3
petek - dan za zadetek:) Res je, da sm zadnja 2 dni mal zlo jezna na eno osebo, ampak življenje vseen nekak ostaja lepo. Ne vem ka me je pičil, ampak sm se popolnoma vrgla v slovenščino. Pišem spise nad katerimi je zelooooo navdušena prof. Šetova in me clo povabla v dramsko skupino kjer sm dans tut prvič bla. Morem priznat da je blo supr in da ste v dramskem res vsi face in supr osebe. Morem se naučit tekst ampak glede na to da nism blond upam da bi bo uspel:P Doletela me je čast ( kot najmanjšo seveda:) da skočim ( velikanu šole) - Šolnu in ga grizem, praskam ....ja žensko smo ti jake osebe:D pazte se nas lol

kros smo tut laufal ja... pa sm bla 5:) čudeži se dogajajo...le zaka sm tko hitr tekla???? heh
ka nj še kj povem......vroče čokolade v jazzu delujejo s polno paro, tk da če komu dolgčas se lah prdruži nama s Klaro:D

p.s: DRAX hvala za idejo za post in dvojno napisan naslov od škofa :)
p.s.s Matej kdaj pišema strip??:P sreda predura???

8 komentarjev:

Eagle pravi ...

Hehe uff kak si nafiksana:P
A si popila kej redbullov?:D
Emm drgač pa ja se bom zmenu z Maroltko pa najbrs ja:P
Kje se pa dobiva(oz. dobimo ker predvidevam da bo Klara zravn :P)

ŁiTTŁE STAR pravi ...

HiHi..ja js sm njena sekica in jo povsod spremljam in podpiram..

Ja dejte pridet k nama u Jazz..ČOKOLADKAT..bo še bol veselo!!

Lej, sj js verjamem u tebe in vem, da se boš naučila post ampk kljub vsemu si podkožna blondinka!!<3**

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Faq ka js pišem..post je mišleno text..
To zto k pojem zravn..se opravičujem.xP

Drax pravi ...

matr vam dogaja

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

eagle se še zmenma:D drgač pa neč nism pila k mi Klara ne pusti xD... sm sam potrdila pravilo, da se strup skriva v majhnih flaškah:D

little star hvala k me podpiraš:D pa itk da se bom naučila... drgač pa kj sm pa tut zmožna brez tebe nardi :)

drax dogaja na polno:)

Vid. pravi ...

ja dramski smo carji... dej reč svojmu bratu da mu sporočam da se mu iz srca opravičujem :D

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

hehe itq:D ka si mu pa naredu vid?? zaka se opravičuješ mojem bratcu?:P

Drax pravi ...

vid je hecen
jao, sori vid zarad noge:D